Ένα σπάνιο είδος κομμωτή

Ένα σπάνιο είδος κομμωτή

  Οι εποχές του 1990 πέρασαν ανεπιστρεπτί και πλέον βαδίζουμε με τα πιο σίγουρα βήματα για μια νέα εποχή , μια εποχή δημιουργίας, ανάπτυξης ,υπευθυνότητας και φυσικά επιχειρηματικότητας...(πολύ πολιτικός πρόλογος...)

 Και το απλοποιώ :
Μια φορά και ένα καιρό υπήρχε ένα κομμωτήριο και όταν λέω ΕΝΑ εννοώ ένα στην κυριολεξία !!
Ένα εδώ ένα εκεί και ένα παραπέρα.
Στα παλιά τα χρόνια λοιπόν οι γνώσεις ήταν πιο περιορισμένες αλλά το πιο περιορισμένο απο όλα ήταν το μυαλό των κομμωτών.
 Και τι εννοώ ;
Εννοώ πως όταν άνοιγες ένα κομμωτήριο νόμιζες πως έχεις ΤΗΝ επιχειρησάρα. Οι πελάτες έρχονταν απο παντού και κυρίως έρχονταν στο μαγαζί σου γιατί δεν υπήρχε ο ανταγωνισμός και η διαφήμιση.
Όλοι ανάλογα με την περιοχή τους πήγαιναν και στο τότε μοναδικό κοντινό τους κομμωτήριο.
Ωραίες εποχές οι εποχές του μπουζουκιού!
Άλλα μυαλά , άλλες απαιτήσεις άλλες προτεραιότητες. 
 Anyway...πέρασε...πάει !!
Μην μένεις λοιπόν κολλημένος ακόμα εκεί!!!
Καλός ο Κοντολάζος (όλα τα'δωσα για σένα....)  αλλά άκου και λίγο Stan ( όταν αγαπάααας...)  ;-)
Τότε λοιπόν ερχόταν η πελάτισσα και ήθελε πχ βαφή , σωστά ;
 
  Σωστά !
 
 Πήγαινες εσύ ο επαγγελματίας πίσω απο κουρτίνες πίσω απο παραβάν, πίσω απο ντουλάπια ,πίσω απο το δάχτυλό σου τέλος πάντων για να ετοιμάσεις κρυφά την κρυφή φοβερή και τρομερή συνταγή που ήξερες φοβερά μόνο εσύ να αναμειγνύεις για να δίνει το φοβερό χρωματικό αποτέλεσμα στην φοβερή πελάτισσα.
Ναι, ήταν κρατικό  μυστικό το νούμερο της βαφής γιατί φοβόσουν μην τυχόν και πάει αλλού και πει τι νούμερο βάζει και χάσεις την πελάτισσα.
 Εντάξει , το καταλαβαίνω δεν υπήρχε τότε η έννοια του marketing για την προώθηση του κομμωτηρίου σου όμως τώρα πιά είναι αδικαιολόγητο να έρχεται η πελάτισσά σου - καλεσμένη σου και να μην γνωρίζει τι βαφή , τι προϊόντα, τι μάρκα , τι ντεκαπάζ , τι μπολάκι , τι πινέλο χρησιμοποιείς.
Δεν κρατάς την πελατεία σου έτσι και πρέπει να το γνωρίζεις.
Οι άνθρωποι πλέον είναι ενήμεροι, υποψιασμένοι και γνώστες.
 
Δεν τους ξεγελάς !
 
 Κατάλαβε πως οι πελάτες σου είναι ο αντκατοπτρισμός της δουλειάς σου.
Οφείλεις να τους σέβεσαι και για να τους σέβεσαι πρέπει να τους περιποιείσαι.
 Περιποίηση πια σημαίνει πως πρέπει να τους δώσεις να καταλάβουν πόσο σημαντικά για σένα είναι τα μαλλιά τους αλλά όχι μόνο αυτά μα ο ίδιος ο πελάτης σου σαν άνθρωπος.
Οι βαφές σου πρέπει να είναι σε ευδιάκριτο σημείο, τίποτα δεν μένει κρυφό.
 Ετοίμασέ τα όλα μπροστά στον πελάτη. Βάλτον στο παιχνίδι και δώσε του πινέλα και μπολάκια και εξηγησέ του πως έχει η προετοιμασία της βαφής ή οποιαδήποτε άλλης υπηρεσίας . Όταν καταλάβει πόσο μεγάλη είναι η ευθύνη τότε εσύ στα μάτια του θα ανέβεις επίπεδο....και θα του γίνεις απαραίτητος.
Η σωστή επαγγελματική εταιρεία είναι το κλειδί. Διάλεξε αυτή που σε σέβεται και σε εκτιμά σαν επαγγελματία και όχι αυτή που διώχνει τους πελάτες σου απο το μαγαζί σου.
Μίλα με τους πελάτες σου , εξήγησέ τους αναλυτικά τι χρειάζονται και ποιο "δρόμο" θα ακολουθήσετε για να πετύχετε το επιθυμητό.
Βγάλε τις παρωπίδες και άνοιξε τους ορίζοντές σου για να ανοίξει και ο κύκλος σου.
Σταμάτα να είσαι πια το σπάνιο είδος Κρυψίνους-Κρυψίνους!
  Οι εποχές άλλαξαν ...το ίδιο πρέπει να κάνεις και'συ !!
 
Με αδελφική εκτίμηση και αγάπη σε όλους τους συναδέλφους
Καλλιόπη
 
 
 


All rights reserved. Site touched by .GNOSIA. Site powered by HairCut.gr
Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών | επικοινωνία | facebook | youtube |HairCut.gr